Monday, November 22, 2010

luahan hati shamil.

dulu aku ni jahat.kejam.nakal & mcm2 lagi.
dulu aku ni ta suke akan kesunyian
tapi kini sume tu tiada lagi
kini aku berkawan dgn kesunyian.

dulu aku bukan lah diri ku yg sebenar.
tp hanye berpura2.
kini dr kesepian aku belajar mencari diri ku yg sebenar
kerana kesepian & kesunyian aku tidak lagi berpura2.

dia,
insan yg plg bersabar dgn ku
dia,
insan yg plg tabah hidup dgn ku.

dia,
insan yg membt aku tersedar.
dia
insan yg selalu memberi peluang utk ku berubah.

kini aku menjadi aku
dia adelah nor aliza binti salehuddin.

aku belajar utk menjadi seorg yg jujur,setia & berterus terang
harapan ku padanye ade lah same seperti ape yg aku inginkn
bercinta ibarat berperang di medan perang
jika kita ingin menang maka usahalah yg kita perlukan

tetapi,
adekah usehe itu mencukupi?

hny diri kita yg mampu utk memberi jwpn,
diri kita yg mencorakkn hidup kita.
jgn hidup dgn penipuan
ia akn memakan kita.

dia yg aku mksdkn adelah NOR ALIZA BINTI SALEHUDDIN.



* cantik & ayu bila awak bertudung sayang

SAYA SAYANG DAN CINTA AWAK




0 comments:

Post a Comment