Saturday, August 14, 2010

bicara hati

bila hati dan perasaan bergabung.

hati ku hanyalah seperti manusia biasa
mudah tersentuh dan juga mudah berkecai
tp aku bukan lah boneka
yg tidak mempunyai perasaan

hati ku hanyalah utk mu wahai sang kekasih
tiada apa yg penting selain dr diri mu
akan ku redah segala onak duri
yg perlu aku redahi

perasaan
perasaan ku terhadap mu tidak pernah pudar 
walau sedikit pun
semakin hari semakin membuak2 persaan sayang ku terhadap mu

perasaan
aku juga seperti manusia biasa yg lain
mudah melakukan kesilapan
tp aku cuba utk tidak mengulangi kesilapan aku
dgn membuang semua perasaan yg tidak ptt aku fikirkan

bila hati dan perasaan bergabung
terasa diri ini seperti di dalam syurga
hidup bersama seorang bidadari
yg tiada penggantinya

bila hati dan perasaan bergabung
tidak mungkin aku akn menjadi diri ku 
wahai sang kekasih
apa yg aku perlukan dr mu
hanyalah kasih sayang yg tidak terhingga
kejujuran yg ikhlas
curahan perhatian yg berlipat kali gandanya

bila hati dan perasaan bergabung
hanya tuhan saja yg th betapa nikmatnya hidup ini
wahai nor aliza bte salehuddin.

0 comments:

Post a Comment